nelly3

søndag 22. august 2010

Yesterday`S

Hello!

Nå er jeg  endelig tilbake i Drøbak etter 2 timer på expressbussen! Ja, nettopp...2 timer fra Halden til Ås! Det kaller ikke jeg express altså! Skjønner ikke hvorfor ikke bussen bare kan holde seg til å kjøre på E6 istedet for hver eneste lille småvei!! Utrolig irriterende når samme turen tar 50 min med bil! =/

Menmen, nok syting fra meg! Vi kom jo hvertfall trygt frem, og kan endelig slappe av litt før vi tar kvelden her! Gleder meg skikkelig til imorgen, for da får jeg besøk av Ida et par dager! Har planer om å ta en liten sightsing med Ida i Drøbak, før vi vender nesa mot hovedstaden på tirsdag :)

Dagen idag har vørt utrolig slækk! Har absolutt ikke fått gjort noe fornuftig, siden formen ikke er helt på topp etter i går! Hadde det supergøy med chicks`a igår! Hadde planer om en rolig kveld, men etter Mariannes kaffe+baileys spesial gikk det rundt for noen og enhver!;D 
Fikk virkelig  danset fra oss skikkelig på Hannestad også! Utrolig nok gikk det bra, tross alt high heels igår!





Vel hjemme i Sponvika fant vi brått ut at nøkkelen var glemt! Heldigvis stod vinduet i 2-etasje oppe, så da var det bare å finne en stige og klatre opp! Var litt bekymret for Petter som hanglet der oppe på stigen, men han klarte seg heldigvis fint!

Fikk mast meg til et par outfit-bilder etter at vi kom hjem også!  Ville så gjerne at dere skulle få se den nye kjolen min fra H&M, for jeg virkelig elsker den! Så at jeg ser litt sliten ut, får dere bare tåle!;)






Outfit: Kjole fra H&M, blazer fra WareHouse, armbånd fra Perler og Stas og øredobber fra Zusanna G.


Nå er det nattan her! Skal prøve å stå opp samtidig med kjærsten imorgen, for har endel ting som må fikses! Men vi får se hvordan det går, har nemlig blitt så ille glad i å ligge å sløve et par timer om morgenen;)

Nattii!! Sov godt og drøm søtt!! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar