nelly3

onsdag 11. august 2010

The lazy days have just begun!

 God morgen alle sammen=)

Nå har jeg vært oppe et par timer allerede, men har fortsatt ikke klart å gjøre noe fornuftig! Sitter pakket inn i teppet i sofaen, med pcen i fanget og switcher innom alt mulig rart!  Har virkelig ikke lyst til å gjøre noe som helst idag! Bare sitte her inne og sture, siden været er så dårlig ute! Burde egentlig vært ute å løpt skogen rundt etter en ferie med MYE mat, men har bare ikke ork og lyst til å trosse det helsikes regnværet utenfor! De sier det ikke fins dårlig vær, bare dårlige klær, men akkurat der kan jeg ikke si meg enig! Jogge i yr? Ok, det er faktisk ganske behagelig! Men jogge i øs pøs og endte opp som en våt katt? Nei, takk!!
Da skal jeg heller prøve å leke husmor i leiligheten idag, for det trengs! Har ikke vært her siden mai nå, så trengs virkelig å vaskes, ryddes og ordnes litt. 

Men senere idag blir det hvertfall liv! Vanker nemlig "nerde"-vors og konsert ikveld med gjengen i Ås! Gleder meg skikkelig til å se alle igjen, lenge siden sist nå! Og siden jeg ikke skal gå på skole i høst, får jeg jo ikke sett de like mye som før! Ganske så kjipt egentlig, men de blir nok ikke helt kvitt meg forde;)

Men apropos nerdevors, hva i alle dager skal jeg ha på meg? Har dere noen forslag kanskje? Får vel bare ta et dypdykk i klesskapet, men har jo ikke tatt med meg så mye klær tilbake! Hadde egentlig planer om å ha skjorte og shorts, men nå regner det jo ute i tillegg, så da vet jeg hvertfall ikke!!

Konserten er det Bjørn Hellfuck som står for! Kanskje mest kjent for låten "Krabbeklo", noe som gjør meg rimelig skeptisk! Satset på at disco´n er åpen idag, så jeg heller kan boltre meg der ;)



Blogger innom senere idag med et utvalg av army-boots! Kommer en liten oversikt over endel av det som finnes der ute! Kan love at det er mye lekkert å velge i mellom!;) 

Men det innlegget popper dessverre ikke opp før kjæresten kommer hjem, siden jeg ikke klarer å konvertere de bildene fra .tiff til .jpeg på denne j.... mac´en! Arrggh!!  Vi snakkes seinere, Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar