nelly3

søndag 29. august 2010

Relax!

Hei alle sammen!!

Nå har jeg endelig kommet meg hjem etter jobb og er veldig klar for å slappe av litt! Føler meg ganske tom for energi nå, etter 3 jobbdager på rad+ forkjølelse. Man blir lisom litt ekstra sliten når kroppen ikke fungerer helt som den skal og nesa er tett  og halsen er vond! Men nå har jeg heldigvis fri et par dager, så da satser jeg på at jeg blir frisk i en fei ;)

Nå har jeg akkurat krøpet under dyna i senga, slengt pcèn på fanget og støttet opp ryggen med myke puter, så nå er jeg virkelig klar for litt total avslappning! Har droppet å være sosial ikveld, og tenkte istede å bare kose meg litt med å blogge, surfe og ta livet helt med ro! Jeg synes det er utrolig viktig å sette av litt tid til seg selv innimellom, for å hente inn nye krefter og bare gjøre det man helst vil! Vi er vel alle kanskje litt for dårlig til å ta oss den lille timen med ro av og til, men når man først gjør det så føles det virkelig herlig!
Idag trenger jeg heller ikke ha noen form for dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute å nyter det fine været, siden det bøtter ned av regn utenfor vinduet mitt nå! Hører det trommer skikkelig på taket av alt regnet som faller, men det synes jeg bare er super koselig! Elsker regnvær jeg, så lenge jeg slipper å måtte gå ut i det! :)



Jeg blogger snart innom igjen med et innlegg om armyboots, som jeg har lovt dere tidligere! Kjæresten klarte nemlig å slette det forje innlegget jeg hadde ordnet, så da får jeg vel bare begynne på nytt!;) Håper bare ikke tordenværet kommer noe nærmere, for da ryker vel brått internett! Snakkes snart! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar