nelly3

søndag 29. august 2010

The Coat




Hvorfor er det slik at man finner perfeksjon når man hverken har mer penger eller samvittighet? Jeg har en lei tendens når det gjelder dette temaet, men jeg er kanskje ikke alene? Har nemlig handlet en del denne måneden (som i de andre måndene), og hadde bestemt meg for en liten shoppingpause (jaja, dagens vits), men uansett... Etter Oslo-turen til Elise og meg klarte jeg nemlig ikke å slutte å tenke på denne duffelkåpen fra Zara. Elsker snittet, rutene og fargen! Perfekt. Men overraskende nok klarte jeg å gå fra den uten å ta den med meg hjem. Etter et par dager med anger og overtalelse (av meg selv), fant jeg ut at denne kåpen var akkurat det jeg trengte i garderoben i høst. Mitt gyldende snitt så jeg da vi skulle ta turen til Ikea. Ole-Jørgen, som er utrolig tolmodig og tollrant med meg når det kommer til dette området, kjørte til Oslo sentrum, fant en parkeringsplass mitt i suppa rundt Karl Johan, slik at jeg kunne få ta med meg min elskede kåpe hjem- Så nå har jeg sjelefred!....... helt til neste gang.

Kåpen kommer som sagt fra Zara og skolettene kommer fra H&M

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar