nelly3

torsdag 5. august 2010

Inspiration





Jeg tror at alle har et forbilde når det gjelder stil, utseende og personlighet. Noen man ønsker å se ut som eller være. Jeg tror på en personlig stil, og på at man skal være seg selv, men jeg syns at det er viktigå la seg inspirere av andre mennesker. Jeg tror at det gjør deg til et bedre menneske å ha noen å se opp til. Man har alle noe å lære fra andre, enten om det gjelder i klesveien eller på andre måter. Ettersom dette er en moteblogg, så forteller jeg om mennesker som inspirerer meg innenfor klesveien, og som jeg tror hjelper meg til å få en bedre stil!

På toppen ser dere Alexa Chung. En utrolig kul jente, med en upåklagelig stil. Hun kan ta på seg det mest merkelige, og uansett se ut som en million. Hun beviser at du ikke trenger å være millionær for å se smashing ut. "Bare ta på deg kjæresten sin skjorte, et rutete skoleskjørt, sokker i sandalene, også tar du bare...." Ja, det er faktisk ikke til å tro!

På bilde nr 2 ser dere Prinsesse Letezia av Spania. Er det mulig å være så gjennomført klassisk? Hun har jo sikkert penger til da, så er jo mulig at de har en finger med i spillet;-) Tynn som en strek er hun da, men hun ser jammen i meg alltid fantastisk ut! Hun er bokstavelig talt dronning av dressbukser med en vri, enkle cardiganer og fantastiske trenchcoater og skyhøye heels.

Så må vi jo ikke glemme nydelige og fantastiske Olivia Palermo fra realityserien "The City". Sosiotetsjenta kan dette med å blande en klassisk stil med de nyeste it-plaggene. Her er det bare å klappe i hendene, for er det noen som kan kunsten å kle seg, så er det denne dama!

Be inspired!

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar