nelly3

lørdag 7. august 2010

God Morgen!

Da var det lørdag morgen, og her hjemme har vi startet dagen med kaffe og egg:-) Kjempe koelig. Formen er fortsatt på bunn, så det blir mye bloging på meg nå fremover! Hehe. Her skinner solen faktisk, og jeg tror det kommer til å bli en fin sommerdag.

Ettersom det er lørdag, så tenkte jeg at jeg skulle tipse om en kjempe god rosevin, som fort har blitt en av mine favoritter. Jacobs Creek Rose er en kjempe god fruktig vin, som smaker ekstra godt nå på sommeren. Verdt å prøve! Koster ca. 120kr.

Jeg har også kjøpt meg en ny mineral foudation/pudder fra Estee Louder, som jeg tenkte å teste for dere etterpå:-) Det skal visst gjøre underverker for huden, så stay tuned!

Ha en herlig lørdag formiddag:-)
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar