nelly3

torsdag 16. september 2010

Busy!

 Hei Folkens!

Nå har jeg vært FRYKTELIG dårlig på å blogge den siste uken! Men ting har virkelig gått i ett, og når jeg endelig har hatt litt tid var nettet borte! Men nå kommer jeg sterkere tilbake forhåpentligvis;)

Igår gikk det i ett fra morgen til kveld, før jeg tilslutt endte opp i Drøbak. Jeg var på jobb på Lykke igår, hvor vi fikk besøk av en hyggelig selger fra MENTOR. Han viste oss vår- og sommerkolleksjonen og jeg kan si dere såpass at det blir mye semsket, samt skinn! Utrolig mye lekre sko, og jeg har  allerede plukket ut et par favoritter!  Dumme meg, glemte selvfølgelig helt å ta bilder av skoene, så i ekstase var jeg;D


Men her er ett bilde ganske likt ett av de parene jeg la min elsk på, forskjellen er kun at glidlåsen er bak og et par ekstra sømmer foran. De dere ser på bilde ovenfor hadde vi inne forrige høst og har aldri tilgitt meg selv for at jeg ikke kjøpte de da! Har absolutt ikke klart å glemme de, derfor ble jeg sjeleglad når vi muligens får tak i nesten like igjen <3

Etter jobb vanket det personalmøte med "Lykke-jentene" og deretter ut for å spise litt! Kunne virkelig ikke ha jobbet på et bedre sted, for jeg har nemlig verdens beste kollegaer + et supert arbeidsmiljø! Kjenner jeg gruer meg litt til å være borte fra jobben det halve året vi skal til NY faktisk, men heldigvis har jeg et par måneder igjen før jeg drar!

Nå har jeg akkurat kommet meg opp fra senga, men kom ikke så langt da! Endte opp her på sofaen, foran pcen og min nye filofax, så prøver iherdig å få litt orden på alt rotet mitt! Kommer innom med dagens outfit etterhvert, så blogges vi mer senere!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar