nelly3

tirsdag 14. september 2010

Min ettermiddag


Da var jeg tilbake fra en herlig powerewalk i høstværet! Har blitt litt hekta på powerwalking må jeg inrømme. Finnes ikke noe bedre å gå ut å gå en kjapp tur hvis du er sliten etter jobb, er deppa eller bare har lyst til å trene. Er utrolig sunt for pshyken å komme seg ut å gå, og for ikke å snakke om at det brenner kalorier! Går jeg en kjapp tur på ca 30min brenner jeg hele 250 kalorier, og er jeg ute i ca 1 time tar jeg av over 500 kalorier, så powerwalking er super effektivt! I tillegg går jeg alltid med pulsklokke for å se om jeg har litt ekstra å gi i bakker o.l. Så kom deg ut å gå!

Nå skal jeg kose meg med nyeste utgave av Cosmopolitan og en kopp med grønn te:-) Senere blir det Greys Anatomy og Private Pracsis, så TV-kvelden er komplett!

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar