nelly3

onsdag 22. september 2010

Right Now!

Gresk youghurt med syltetøy og banan, pukka te og selvføgelig mattebøker!

Heisann!

Nå har jeg kommet hjem fra skolen og er klar for å kaste meg over et berg av skolearbeid! Skal snart tilbake på skolen igjen da, før jeg tilslutt setter meg på toget hjem mot Halden ikveld! Har nemlig min første arbeidsdag i Harekas barnehage imorgen, så både gleder og gruer meg litt ;)

Slenger ut dagen outfit her med det sammen, for er ikke sikker på om jeg rekker å blogge noe mer innom idag! Hvis vi ikke snakkes før imorgen, så får dere ha en strålende onsdag videre! Og dere, nå rusher vi avgårde og snart er det jammen helg igjen!! Gotta love it! ;)








Dagens Outfit: Jakke fra Zoul, belte fra H&M, overdel og skjerf fra Object (new), tights fra Gina T og sko fra Lakota.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar