nelly3

tirsdag 14. september 2010

Mimring


Sitter å ser gjennom bloggen på gamle innlegg. Er så koselig å mimre litt:-) Fant dette sommerbildet ,og Gud, som jeg savner sommeren! Koselig med høst og innetid altså, men når jeg ser på dette bildet får jeg en skikkelig god sommerfølelse. Sommerbrun hud og grønn natur blir lenge til vi får kjenne på kroppen igjen! Kjenner at jeg angrer litt på at jeg ikke fikk overtalt Ole-Jørgen til å bli med Elise og Petter til Tunisia i November nå... Men da blir det mer penger å shoppe for på meg i New York! Hehe. Neida...:-P

I dag regner det sidelengs og er skikkelig surt ute! Noe sånt som 10 grader ute, så tenker å holde meg inne i dag. Skal kose meg med te og gode bøker, for har nemlig et par fridger nå:-)
Tenkte å prøve å komme meg en tur til frisøren i dag også, før tuppene mine trenger det sårt. Er bare veldig gjerrig på centimeterne, så blir aldri helt fornøyd. Er nok en frisørs verste kunde! Hehe.
Ellers skal jeg kose meg med verdens beste kjæreste i dag, og bare nyte livet<3

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar