nelly3

onsdag 15. september 2010

Update


Hei!
I dag har jeg min siste fridag før en lang jobbeperiode. Føler at jeg har fått ladet batterien skikkelig ihverfall:-) Startet dagen med en times powerwalk i høstsola. Så utrolig deilig! Resten av formiddagen var jeg hos Elise på "Lykke". Masse fint høstnytt som jeg fikk se, så det er alltid moro:-) Var flinf til å la være å kjøpe noe særlig til om med, så litt stolt over det. Hehe. Kun et pakke med "Pukka-te" og et par øredobber fra "Ettika" fikk bli med meg hjem i dag.
Nå har jeg og mamma akkurat vært ute å handlet litt mat og resten av dagen har jeg ingen store planer på tapeten. Tenkte egentlig å gå å se den nye filmen "SALT", men ser visst ut til at den ikke går lenger:/
Nå skal jeg kose meg med en kopp med "Pukka-te":-) Dagens outfit kommer senere.

Love I<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar