nelly3

tirsdag 7. september 2010

Supertrim!

Heisann!!

Nå er jeg tilbake fra dagens treningsøkt! Har faktisk syklet frem og tilbake til trening ( ca.1,5 mil), samt trent ca en time styrke! Ganske så stolt av meg selv for å si det sånn!;) Så nå rakk jeg akkurat å dumpe ned i sofaen for å se Huseklepp dundre inn 1-0 til Norge mot Portugal! Ikke værst! Så nå hopper jeg i dusjen og satser på at jeg ikke går glipp av noen flere mål i mellomtiden!

Ellers idag har jeg vært en tur i Oslo med min kjære! Skal fortelle hva vi har gjort der etterpå, for det er ganske så morsomt;) Var selfølgelig innom ZARA en tur også, og jeg må dessverre innrømme at jeg ikke kom tomhendt ut igjen! ;D

Men nå hopper jeg i dusjen, så kommer jeg innom med bilder og diverse etterpå! Er bare nødt til å skrive ferdig en jobbsøknad jeg skal levere ikveld, men satser på at det ikke tar så altfor lang tid. Slenger ut dagens outfit så lenge, så får dere stay tuned ;D  Love E <3






Dagens Outfit: Bukse fra Ellos, t-skjorte og olajakke fra Gina T, skjerf fra Jean Paul Femme, veske er 2`nd hand, armånd fra Perler og Stas + H&M og sko fra Din Sko.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar