nelly3

lørdag 18. september 2010

Working Class Hero!

 Puuuhh!

Nå er jeg endelig hjemme fra jobben og har akkurat rekkt å ta meg en velfortjent dusj! Har jobbet siden 07.30 idag, og nå er jeg dessverre nødt til å prøve å ta igjen noe av det tapte skolearbeidet fra de siste 2 ukene! Har gått veldig i ett de siste ukene, kanskje litt for mye av det gode! Igår var det for eksempel først skole fra 8-13, deretter besøk på min nye jobb, og deretter jobbet jeg resten av kvelden på en annen jobb! Kjenner kroppen begynner å si ifra litt nå, så det skal bli godt med et par fridager etter kveldsvakt imorgen!
Meeen... det blir jo litt cash da folkens, og det trenger man jo!;) Skal prøve å spare litt mer denne måneden, for akkurat slik det ser ut på kontoen min nå, så har jeg ikke så altfor mye å leve av i New York til våren ;D


Nå kaller økonomi-bøkene her, så blogger innom senere idag! Ha en strålende lørdag videre og nyt det fine høstværet vi har ute! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar