nelly3

tirsdag 28. september 2010

Pilates!

Tjohei!

Nå har jeg akkurat tullet meg inn i teppet og benket meg i sofaen, klar til å kose meg med tv resten av kvelden! Deilig å være tilbake i Drøbak, i armkroken til kjæresten min og med den nye kjeksen "Skogsbærdrøm" fra Cafèbakeriet i fanget! Veldig god, men slår fortsatt ikke favoritten  " Havre & masse godt".

Idag har det virkelig gått i ett, så det er deilig å få satt seg ned og slappet av litt nå! Startet dagen kl.0600, rett på jobb, hjem, hjulpet mamma å kjøpe ny pc, sittet på timeekspressen en time, sittet på timeekspressen enda litt og.... så var jeg ENDELIG tilbake i Drøbak hos kjæresten!
Han hadde disket opp med kylling og salat i pita, før vi slang oss i bilen og kjørte av sted til trening! Fikk faktisk dratt med meg kjæresten på "Pilates styrke"  idag ;D Tror nok kanskje at det blir første og siste gang, men han var  veldig overrasket over hvor tunge mange av øvelsene var! Jeg skal si dere at han slet endel jeg dere, enda hvor tøff han prøver å virke ;) hihi.. Føles godt å trene litt igjen, lenge siden sist! Burde vel kanskje styrt unna kjeksen nå etterpå, men jaja! Man lever jo bare en gang folkens!! ;)

Ha en herlig tirsdagskveld videre alle sammen! God natt og sov godt, så blogges vi mer imorgen! Love E <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar