nelly3

onsdag 29. september 2010

Schoolgirl!


Stikker innom med dagens outfit, før jeg kaster meg i sengen for litt etterlengtet søvn! Sov så utrolig urolig og dårlig inatt, så føler jeg trenger å få ladet opp litt nå!
Enten pcèn eller internett har prøvd å gjøre livet surt for meg idag, for har ikke fått lastet opp noe som helst på bloggen! Derfor har dere hørt lite fra meg, men nå fikk jeg endelig lastet opp et bilde hvertfall, enda det har brukt typ 1 time på å laste seg opp! 

Dagens Outfit: Cardigan- og skoletter fra H&M, kjole- og belte fra Gina T, knestrømper fra Cubus, pc-veske fra Object, øredobber fra Zusanna G og solbriller fra Zara.

Imorgen er det hjem til Halden igjen, for å gå modell for "Lykke" på kvinneaften imorgen! Så det gleder jeg meg veldig til! :) Vet nemlig at vi har fått inn MASSE nytt fra bla. Anne Kindem, YAYA og Lexington, så det blir spennende å se! Skal prøve å få tatt litt bilder imorgen, så dere kan få skje hva som skjer ;)
Men nå er det nattan her, så sov godt folkens! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar