nelly3

onsdag 8. september 2010

Opera!

Her kommer noen flere bilder fra gårsdagens tur til hovedstaden! Etter at vi fikk sikret oss sydenturen, så vandret vi langs Oslos gater uten å stresse og nøt kun det fine været,god mat og hverandre. Tok oss en tur til bla. operaen, hvor jeg faktisk ikke hadde vært før! Men nå har jeg hvertfall endelig vært der, og jeg må si jeg ble mektig imponert over hvor flott den var! Den var faktisk enda finere i virkeligheten enn hva man har sett på bilder, og det var i mine øyne ren perfeksjon til den minste detalj både inne og ute! Kjenner jeg er litt stolt over at vi har fått et så flott byggverk her i Norge og som i tillegg kan bidra til å bedre inntrykket av en ellers så grå hovedstad!   Her kommer noen bilder fra dagen, enjoy!

Blid og glad i et prøverom, selvfølgelig!






Tilsynelatende veldig fornøyd med opera-besøket!


Selveste attraksjonen


Strike a pose 1

Strike a pose 2

 Endelig mat!! Holdt på å dææve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar