nelly3

onsdag 22. september 2010

Joggings!



Hei!
Da var jeg tilbake fra jobb! Har lagd middag sammen med kjærsten og slappet av litt etter en VELDIG slitsom dag på jobb. Er så slutt når jeg kommer hjem fra jobb at jeg sikkert kunne lagt meg med en gang og sovet til neste morgen, så det eneste som hjelper for meg er å jogge eller powerwalke. Gir et skikkelig energikikk som jeg lever godt på resten av dagen:-) Tar jo en del kalorier også da;-) Hehe. I dag har jeg og kjæresten løpt 7km i lysløypa, så nå er det bloggings på sofaen og tv-kos resten av kvelden!


Nå skal jeg snart kose meg med den nye Skyr yogurten med mango smak til kveldsmat. Kjempegod:-) Har også kjøpt ny Pukka-te, "Pukka Protect", som skal booste opp imunforsvaret med organsike urter. Kjempe god, og ikke minst supersunn!
Ha en herlig onsdagskveld.

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar