nelly3

tirsdag 22. desember 2009

Bitte lille julaften


Hei alle sammen!


Nå kan dere tro jeg har dårlig samvittighet for hvor lite jeg har blogget i det det siste! Internett har ikke fungert hjemme de siste dagene, men nå er jeg på jobb, så da passer jeg på!!;)


Idag hadde jeg planer om å få gjort ferdig de siste gavene, men neida.. Fant ikke noe jeg syntes passet, men endte selvfølgelig opp med litt til meg selv istede da;D Det samme skjedde da jeg og Ida var i byn på Søndagen. Vi som skulle være så flinke til å handle julegaver, havnet istede på salg hos Voice of Europe! Thihi.. Det er ikke så lett å styre seg altså;) Så idag har jeg kjøpt meg paljettlue på barneavd. hos Kappahl;D Samt ny Glo- fundation.. For dere som ikke har prøvd Glo`Minerals sin sminke, er det bare å anbefale!! Men når man først har begynt, blir man helt avhengig da;)


Nå har jeg fått skikkelig julestemning her jeg står! Hører på julemusikk, mens det er tent lys overalt, samt juletre og diverse! Kommer jo så mange koselige mennesker innom også, så nå har jeg det helt topp!:)

Etter jobb skal jeg pynte juletre med mamma, så det gleder jeg meg til! Pleier egentlig gjøre dette på lille julaften, men siden vi begge jobber da, tar vi det idag istede! Tror vi skal bake litt ikveld også, så da blir det skikkelig julekos:)


Håper alt er bra med dere også! Håper dere koser dere i julestria og tar dere litt tid til å nyte førjulstiden også! Stor juleklem fra Elise <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar