nelly3

onsdag 30. desember 2009

Kaos!!

Hei!!

Nå er vi godt igang med pakkingen her i Drøbak! Har allerede vært i banken og vekslet euro, så nå er vi klare for litt shopping! Har bestillt endel på tax free til morgenen idag også, utrolig hvor mye billigere parfyme, alkohol osv. er der altså. Gjelder virkelig å passe på å kjøpe litt da:)
Gleder meg fryktelig til å komme ned til Egypt nå hvertfall! Skal bli utrolig deilig med litt godt og varmt vær! Har sjekket været de kommende dagene, og det ligger på ca 24/25 grader;) Så da skal jeg tenke på dere når jeg ligger på solsengen, mens dere kan kose dere i de herlige minusgradene her hjemme;P

Men før vi i det hele tatt kan dra er jeg nødt til å bli ferdig med pakkingen! Petter brukte ca 10 minutter, så var han ferdig! Dere kan skimte den lille sorte bagen hans, som til og med ikke er helt full! Mens jeg derimot, pakker ut og inn av den store kofferten hele tiden! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha med og ikke. Er litt bekymret siden kofferten allerede er nesten full og jeg verken har pakket sko, toalettsaker, undertøy, samt en rekke mer klær jeg VIL ha med! Har allerede sikkert med nok klær for 3 uker, men det er jo så utrolig vanskelig å velge ut! Blæææh, hater det her nå!! Sikker på at jeg klarer å glemme en hel del vesentlige ting, som jeg først finner ut av når vi er fremme i Egypt;D
Får kaste meg videre i kleshaugen jeg nå, så blogges vi senere!! Kos dere masse videre ikveld:) Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar