nelly3

tirsdag 1. desember 2009

God ettermiddag!

Heisann!

Har ikke rekkt å blogget innom før nå, har virkelig gått i et idag! Rakk ikke engang å åpne adventskalendrene mine imorges, så er litt skuffet over det! Men da har jeg jo noe å glede meg til når jeg kommer hjem hvertfall!:) Er hjemme idag også,men idag er det jo heldigvis Grey`s, så da har jeg litt å trøste meg med;D

Har hatt 4 fritimer på skolen nå, men har egentlig ikke fått gjort stort fornuftig! Siri, Anna og jeg har utforsket våre stjernetegn, samt linjer i hendene våre, så nå er vi fullt klar over hva vi kan forvente oss i dette livet;D Skal sies at det er utrolig mye rart som står skrevet i forbindelse med slik alternativ kunnskap! Jeg har f.eks verken pengelinje, helselinje eller suksesslinjene, så jeg skal trorlig være glad for hver dag jeg fortsatt er her på jorden!;D

Men nå er det straks forelesning her, så blogger jeg innom senere ikveld! Ha en fin etttermiddag videre! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar