nelly3

fredag 4. desember 2009

Let it rain, let it rain, let it rain!

Heisann!!

Beklager for ingen blogging igår, men rakk rett og slett ikke innom pcèn igår! Alt gikk i ett etter skolen, men nå er vi tilbake i Halden igjen.. Var en tur på håndball kamp igår også, så på TTIF-Lillestrøm. Dessverre tapte TTIIF, men det var uansett moro å være på kamp igjen! Lillestrøm hadde super bra målvakt( noe jeg tror han var svært klar over selv), som gjorde litt vel vanskelig for oss! Menmen, vi tar de neste gang;)
Igår kveld hadde kjæresten funnet frem gamle Nintendo 64 og Super Mario, så vi hadde skikkelig spillekveld igår! Vekket gode minner fra jeg var liten og satt i sofastolen og spilte;D
Idag jobber jeg, og koser meg veldig! Eneste er at jeg ble veldig skuffet av været idag! Jeg som trodde det skulle snø idag, men istede må jeg innse at det bare regner ute! Litt skuffende, her jeg hører på julemusikk og omgitt av julestemning på alle kanter:) Menmen.. senere idag skal vi på filmkveld, som dere sikkert har fått med dere, så det gleder vi oss veldig til!
Ha en kos fredag alle sammen, så skal jeg prøve å komme innom senere idag også:)
Kos dere med helgen som endelig har kommet, og nyt den fullt ut! Love I <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar