nelly3

onsdag 23. desember 2009

Lille Julaften


Nå er det jammen meg allerede lille julaften, helt utrolig hvor fort dagene flyr! Synes desember har fryktelig fort i år! Men nå er jeg heldigvis ferdig med alle gavene, tror jeg! Med mindre jeg har glemt noen, så skal alle være i boks nå! Stod opp tidlig i dag og dro ut på Nordby, så fikk kjøpt de siste da:) Etterpå har jeg vært og spist og kost meg sammen med jentene mine, som alle har fått ferie nå! Det var kjempe koselig å se de igjen <3

Deretter bar det avgårde på jobb og her er jeg fortsatt.. Nå begynner det å bli litt stille ute i gaten, så regner med at de fleste er ferdige med årets julegaver. Hmmm.. misunner litt de som sitter hjemme å koser seg nå altså! Men etter jeg er ferdig på jobb, skal jeg hjem å kose meg også! Skal på julekonsert idag også, så det blir koselig:) Det er en liten tradisjon vi har hver lille julaften, så da kommer som regel julestemningen for fullt! I tillegg er det jo snø og kaldt ute, så perfekt julevær med andre ord!

Jeg har selvfølgelig klart å glemme å ta med meg noen julekjole fra Drøbak i år, så var litt krise på hva jeg skulle finne på å ha på meg imorgen! Synes man lism er nødt til å pynte seg litt ekstra, kjole er hvertfall must! Enda jeg alltid ender opp i kosebukse utover kvelden, men man kan jo være pen så lenge man klarer;)
Fant heldigvis en fin, enkel lilla kjole på H&M istad. Tror den blir veldig søt med sorte tynne strømper og sorte skoletter:)
Fikk dessverre ikke lagt ut dagens outfit igår, siden det fortsatt er litt problemer med nettet hjemme! Skal sjekke om det funker idag, men lover ingen ting;)
Ønsker dere uansett en fantastisk flott lille julaften, samt selve julaften! Ønsker dere alt godt og håper dere får masse fint;) Kos dere med mat og kaker, samt familien og nyt stunden!

God Jul alle sammen!:)


Love Elise <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar