nelly3

onsdag 2. desember 2009

Kald Onsdag!

I dag våknet jeg til sol og -8 grader! Er det ikke deilig? Jeg og Max har akkurat vært ute på en skikkelig powerwalk:-) Max syns også det var herlig med kaldt vær og løp som en gal rundt på jordene. Hehe. Nå sitter jeg under teppet og blogger litt. Er så deilig å komme inn i varmen etter at man har vært ute.
I dag tenkte jeg meg en tur til byen å kjøpe litt julegaver og kanskje litt julepynt? Vi får se;-)
Ellers i dag tenkte jeg å prøve å bake litt. Er onsdag allerde og jeg skal jobbe en del i helgen, så ervel best å begynne litt.
Til fredagen får vi besøk av Petter og Elise<3 Da er det rigget for Pizza og Stieg Larsson-marraton! Hadde tenkt å se den siste Stieg Larsson filmen til lørdag, og Petter og Elise har ikke sett de første, så da blir det filmkveld til fredag.

Ha en kald og herlig onsdag!
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar