nelly3

tirsdag 29. desember 2009

Jobb+ dagens Outfit

Heisann!!
Nå er jeg på jobb igjen og koser meg veldig! ;) Men idag er det jo så kaldt og fint vær ute, solen skinner og det er så vakkert! Skulle ønske jeg kunne gått en liten tur før det blir mørkt, men det rekker jeg nok ikke idag dessverre.. Etter jobb skal vi nemlig på Peppes å spise pizza med familien til Petter, så det skal bli godt!! Det er en stund siden jeg har spist pizza nå, særlig fra Peppes. De har jo så utrolig god pizza, så jeg forbereder meg på å spise myyyee!!;) Eneste bekymringen er at jeg om 3 dager skal gå rundt i bikini på stranda i Egypt=/ Huff, har nesten spist 2 middager hver dag denne jula, og dere vet jo at det ikke går ubemerket hen! Så jeg ser at ribba og resten av julematen har lagt seg på litt ustrategiske steder rundt om på kroppen nå;D Menmen.. som jeg alltid lover meg selv, så skal jeg bli sunn etter nyttår;) Tviler på at ikke jeg er den eneste som har hatt dette som nyttårsforsett en rekke ganger, mens som av en eller annen grunn aldri klarer å gjennomføre det;) hihi..

Dagens Outfit:
Skjorte og strømper fra Odd Molly, tights fra Object, vest fra ChillNorway og støvletter fra Vagabond.
Ha en fin dag videre alle sammen! Kle på dere godt og kom dere ut i det fine vinterværet! Så blogges vi kanskje senere ikveld:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar