nelly3

lørdag 19. desember 2009

Lørdagettermiddag


Hei og hå!!

Nå har jeg vært syk siden onsdag, og ligget rett ut! Har selvfølgelig klart å fange opp svineinfluensaen med min flaks! Så klarte ikke en gang å fått tatt eksamen på torsdag, så er ganske frustrert over det! Får ikke tatt eksamen før i mai igjen=(
Menmen.. Ellers begynner jeg jo faktisk å bli litt bedre igjen! Tenkte kanskje å prøve å komme med en liten tur til byen idag, for å få kjøpt noen julegaver.. Er pent nødt til å begynne snart, hvis jeg skal ha sjans til å bli ferdig! Jobber nemlig nesten hver dag før julaften neste uke, så begynner å bli dårlig med tid nå!! Men det er jo så vanskelig å vite hva man skal kjøpe! Alle har jo absolutt alt! Egentlig er det bare tull med de julegavene! Men har faktiske tenkt litt på å kjøpe sånn gaver, hvor man gir en gris eller ku til en fattig familie i Afrika. Husker ikke hvilken organisasjon som har dette, men det er egentlig en veldig lur ide! Eneste jeg er litt redd for er at de som får dette som julepresang, kan bli litt fornærmet for at de ikke får noe til seg selv lism? Hmmm... hva tror dere?

Ellers håper jeg at dere får en super lørdag, og at dere er godt i gang med juleforberedelsene! Håper dere har litt fri, slik at dere kan nyte det kalde, flotte været ute og få litt ekstra julestemning!
Julehilsen fra Elise og Fridus <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar