nelly3

lørdag 12. desember 2009

Lørdagskos!



Nå kan du tro vi har kost oss ikveld!! Vi var en tur på butikken en tur og handlet inn for helgen! Så idag ble det taco, samt Pepsi Max og godis!! Nam nam! Så nå har vi spist og stapp mett begge to, og har blitt liggende på sofaen resten av kvelden!:)
Har fått kjæresten til å høre meg litt til eksamen også, så kjedelig!! Og enda har jeg masse igjen å lese imorgen=/ Blæææh! Utrolig lei nå, vil bare ha ferie!! thihi.. Nå skal vi se ferdig filmen "Som to dråper vann" som går på tv2. Ble så glad når jeg så at den skulle gå, kan huske jeg virkelig elsket den filmen når jeg var liten!:)
Dessuten er jo Lindsey Lohan så søt i den filmen, synd det går så dårlig for henne nå! Hun var jo bare verdens nydeligste når hun var liten!:)





Dagens Outfit: Tights og skjørt fra Gina T, genser fra H&M og sko fra Din Sko.


Håper dere har hatt en flott lørdag også! Imorgen kan dere sove lenge og kose dere videre! Spis en god frokost med litt te selvfølgelig, så får du en god start på dagen! Ønsker dere uansett alt godt, og en god natt videre ikveld! Så blogges vi imorgen!:)

Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar