nelly3

lørdag 12. desember 2009

Lørdagmorgen!

Hei på dere:)

Nå har jeg kommet meg igjennom den første tekoppen og sitter godt plassert under pleddet i sofaen! Prøver å finne motivasjon til å starte å lese, men jeg er så altfor trøtt! Vil bare gå å legge meg igjen! Men med eksamen til mandag og utallige mange sider igjen å lese, er det vel bare å begynne!

På torsdag var jeg som sagt på julebord på "Bakgården" i Halden og det var kjempe koselig! Jeg spiste juletallerken (nam nam)og Creme brulee, så jeg var rimelig mett og god da vi gikk! Utrolig hvor mye folk det var til å være en torsdagskveld også! Det var fullt hele kvelden, og så fort neon gikk, strømmet det inn nye!

Igår kveld kom jeg tilbake til Drøbak, hvor min kjære også skal være hele helgen!Neste uke er han ferdig med militæret og jeg er ferdig med eksamen, så da må vi ut å feire litt;)

Men nå får jeg vel starte med lesingen her! Ha en flott lørdag, med god mat og masse kos! Så blogges vi senere:)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar