nelly3

onsdag 2. desember 2009

Vinterland!






Heisann og hoppsan....

Nå er jeg endelig tilbake fra skolen, deilig!! Dette har vært en altfor lang dag, så er skikkelig sliten! Nå skal det bli godt med litt mat, før jeg setter meg å lese litt igjen!

Da jeg våknet imorges, hadde det kommet enda litt mer snø i løpet av natten! Det var snø og rim på alle trær, og det så ut som et drømmeland utenfor! Kjempe vakkert ute nå:) Så jeg koste med med te, God Morgen Norge og godis fra adventskalenderen, mens adventslysene var tent! En skikkelig mysig morgen!

Imorgen er det siste dag på skolen, og så drar vi hjemover til Halden! Gleder meg til vi skal se film med Ida og Ole-Jørgen! Enda jeg gruer med litt til å se "Jenta som lekte med ilden" og "Luftslottet som sprengtes", tror de er alfor skummle for meg! ;D hihi...

Dagens Outfit: Genser fra Northland, bukser fra MET, strømper fra Odd Molly og strikket kofte fra Smooph.

Nå er det middag, vi blogges senere!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar