nelly3

torsdag 10. desember 2009

Obama- styr!!


God ettermiddag alle sammen:)

Nå har satt meg godt til rette i sofaen, hvor jeg leser og ser på tv.. Klarer lism ikke helt å la være å følge med nå som Obama er her i forbindelse med Nobels Fredpris. Synes det er spennende å ha USA`s president på besøk i Norge, samtidig som jeg liker han veldig godt! Han virker som en sympatisk, ydmyk og en ellers flott mann, som jeg håper lykkes i det han ønsker å gjøre i sitt eget hjemland, samt resten av verden! Mulig Nobels fredpris kanskje kom litt tidlig, men samtidig har han jo satt i gang mye for å oppnå forbedring på en rekke plan, og jeg håper og tror at han lykkes:)

Ellers går det i lesing av ex.phil her, før jeg skal ta meg turen hjemover idag:) Idag skal jeg på julebord med "Lykke", enda jeg egentlig burde lest, men gleder meg uansett veldig! Tror det skal bli veldig koselig:)
Har litt å ordne med før jeg drar, så må snart legge vekk bøkene her! Må blant annet finnet ut hva jeg skal ha på meg ikveld! Huff, har ingen anelse om hva jeg skal ha på! Vi skal ut å spise og kose oss, men vet ikke hvor pyntet jeg skal være=/ menmen.. finner vel på noe lurt;)

Ellers håper jeg dere får en fin torsdag,så skal jeg prøve å blogge innom senere idag! Usikker på hva jeg rekker, men vi får se!;) Uansett, take care and have fun!

Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar