nelly3

tirsdag 8. desember 2009

Eksamensstress!

God morgen alle sammen!! Eller nå er vel klokka blitt såpass mye at det faktisk er mer riktig å si god ettermiddag!:)

Nå sitter jeg i sofaen og leser til eksamen imorgen! Prøver å fortså det siste som gjenstår, ellers tror jeg denne eksamen går veldig greit! Vi har en lat lærer som sier han ikke kommer til å gjøre store endringer fra eksamen i fjor, så da satser jeg på det:) Pugger eksamen fra tidligere år og satser på at han holder ord!;)

Idag var vi oppe kl 5 faktisk!! Skulle kjøre min kjære til militæret innen halv 7, så da var det bare å komme seg opp tidlig! Jeg hadde planen klar om å begynne å lese igjen når jeg kom tilbake, men den gang ei! Endte med å sove i 2 timer, før jeg klarte å komme meg opp av senga igjen;) Trøster meg med at je gsikkert hadde vært alt for trøtt til å få gjort noe uansett, hvis jeg ikke hadde sovet;D
Nå skal jeg ta meg en liten lunsj her, før bøkene kaller igjen!! Ha en kos dag videre folkens!! Så blogges vi senere:)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar