nelly3

mandag 7. desember 2009

Nok en dag har passert!



Heisann!!

Nå har det blitt litt lesing på meg, innimellom alt annet jeg finner på å gjøre! Er rart det der, hvor moro det plutselig blir å vaske badet, ta oppvasken og vaske tøy! Eksamenslesing får alt annet til å virke veldig fristende å gjøre!! Og siden min lille selvdisiplin har glimtet med fravær de siste dagene, kan jeg skryte av ren leilighet, men heller lite kunnskap! Huff huff, jeg ler av det nå, men har en følelse av at det ikke er like morsomt når jeg sitter på eksamen=/

Men imorgen drar kjæresten igjen og kommer antagelig ikke tilbake på et par uker, så da får blir det kanskje litt enklere! For all del, jeg skal ikke skylde på han for at jeg ikke leser, men jeg er jo nødt til å være litt sosial også, når han først er hjemme!:)

Men nå er det straks kvelden her alt! Håper dere har hatt en fin dag alle sammen! Og for dere som sliter med eksamenslesing, masse lykke til! :) Ta kvelden tidlig, for det er ingen ting som gjør bedre for hukommelsen enn en god natts søvn! Sov godt og drøm søt;) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar