nelly3

tirsdag 1. desember 2009

Huttetu, så kaldt!



Hello!

Da har jeg endelig blitt ferdig med spise å middag, så nå venter bare en gedigen oppvask!! Blæææh! Skulle virkelig ønske vi hadde hatt plass til en oppvaskmaskin altså! Hater virkelig å vaske opp og jeg ender alltid med å utsette det, helt til oppvaskkummen er full! Og det er den nå, faktisk stappa full, så herlig! I just have too enjoy myself! Vurderer å begynne å spise av papptallerkener og bestille ferdigmat;D
Men maten var hvertfall supergod da! Lagde makaronigrateng med pølse og det var super godt! Har aldri lagd det før, så brukte en god stund på det,men det gav resultater! Namz! Dessuten lagde jeg altfor mye, så har mer enn nok til middag for meg og kjæresten imorgen også;)

Nå blir det straks litt lekser igjen på meg! Har faktisk sett 3 episoder av The Hills nå( fy Elise!), noe jeg absolutt ikke burde! Men klarte dessverre ikke la være;P

Idag har det vært skikkelig kaldt ute, faktisk ganske mange minus! Var iskaldt da jeg skulle gå hjem fra bussen idag! Hadde ikke følelser i tærne da jeg kom inn! Men får kanskje skylde meg selv, siden all star sko har vel aldri vært beregnet for snø og kulde!;D Men jeg klager ikke, synes det er vakkert ute når det er snø og kaldt vær! I tillegg var solen opp idag, så har vært skikkelig vinterlandskap ute! Håper det fortsetter sånn, så skal jeg heller tåle å fryse litt på tærne mine;)

Dagens Outfit er t-skjorte fra Gina T, genser fra Cubus, tights fra Object og sko fra All star

Vi blogges senere ikveld folkens! Ha en kos kveld og nyt litt pepperkaker og gløgg,for nå er det endelig Desember! Thihi:)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar