nelly3

torsdag 21. januar 2010

Blazeren









Blazeren er like hot i år som den var i fjor. Noe jeg er veldig glad for:-) Elsker den casuale blazer-looken. Med et par slitte jeans, en hvit løs topp, et par høye heler (etter min smak da) med et kul blazer på utsiden, er alltid en sikker vinner. Det passer like bra på cafe som på fest. Blazeren kan du også kombinere i det uendelige! kjempe kult til skjørt og shorts også.
Jeg kjøpte en sort herre-inspirert blazer på ZARA i fjor som jeg bruker til alt. I år tror jeg at jeg skal gå til innkjøp av en pudderrosa eller beige variant. Liker den beige fra TopShop som dere ser på bildet. Alle disse blazerene e for øvrig fra TopShop. Så hvis du er i tvil på hvilken look du skal kjøre på i vår, så kan du trygt gå til innkjøp av en tidløs blazer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar