nelly3

mandag 18. januar 2010

Mandagskveld!

Heisann!

Nå har vi spist og kost oss kan dere tro! Vi har lagd hjemmelagde hamburgere til middag idag, kjempe godt! Vi ble så fryktelig mette begge to, at vi langt ifra klarte å få spist opp alt! Utrolig hvor mye mer mettende hjemmelagd burger er, enn de man kjøper! For å ikke snakke om mye sunnere!:)

Nå har akkuratt sett på Cougar town på tvNorge;) Det er så fjollete at jeg bare er nødt til å le med! Hvem vet, kanskje det er sånn vi ender opp om 20 år?;D hehe.. nei, så gal blir man vel forhåpentligvis ikke men!

Sier straks god natt her nå! Er litt trøtt og sliten, enda jeg tross alt har sovet lenge i dag og ikke gjort stort! Kanskje nettopp derefor man blir så slækk?=/ Men imorgen bærer det antageligvis hjemover igjen alt! Petter hadde visst ikke noe særlig forelesning denne uka allikevel, så da kan vi like godt dra hjem! Jeg skal jobbe torsdag, fredag,lørsdag og søndag, så jeg kan jo like godt nyte de siste fridagene sammen med gode venner:)

Så dere forresten så mye fint de har fått på nelly? Ta dere en titt innom og sjekk! Jeg la ut noen av mine favoritter hvertfall. Tenker det begynner å bli på tide å shoppe litt vårtøy, enda det ikke kan brukes på lang tid! Men uansett moro med litt nytt og fresht i skapet, og dessuten synes jeg ofte det beste kommer først!;)

Ha en fin kveld videre alle sammen! Så blogges vi mer imorgen! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar