nelly3

torsdag 28. januar 2010

Sol ute, sol i hjerte!


For en flott vinterdag det er ute! Solen skinner og det er akkurat passe kaldt, like fint vinterlandskap som man pleier å se på bilder! Tror dette har påvirket meg veldig idag, for helt siden jeg våknet før vekkeklokken i dag( er det mulig?) har jeg vært i strålende humør! Går rundt å smiler av ingenting og nyter virkelig livet! Godt at noen dager kan være slik også:) Så nå skal jeg straks ut å gå en liten powerwalk tenkte jeg, slik at jeg får med meg det siste av solen! Synes dere alle skal komme dere ut i den friske, fine luften idag og nyte solen! Kom dere ut av sofaen eller lesesalen, om så kun for 15 minutter, så gjør det utrolig godt for både kropp og sjel etterpå!:)

Dagens Outfit:






Tights fra Gina T, denimkjole fra Object, armbånd fra Perler og stas, klokke fra D&G og ring fra Bibi.

Ha en super flott torsdag videre folkens! Så kommer jeg innom senere! Nu er det dags for en liten powerwalk her! Tjohei!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar