nelly3

tirsdag 19. januar 2010

Nattinatt

God kveld kjære lesere!

Nå er vi endelig tilbake i Halden og jeg rakk også akkuratt å få med meg Grey`s Anatomy! Wiiii:)
For selvfølglig gikk ikke togturen prikkfritt, vi snakker da tross alt om NSB! Toget som skulle ha plukket oss opp på Ås stasjon var selvfølgelig 15 min forsinket, noe som igjen gjorde at vi ikke rakk toget fra Moss til Halden! Så da ble vi sittende en time på Moss stasjon og vente på neste tog! Utrolig irriterende når man bare har lyst til å komme seg hjem! Men Narvesen tjente hvertfall godt på to sultne hjemreisene!;D Ble mye godt, samt at jeg tippet omtrent alt som går ann (lotto, joker, ekstra og vikinglotto)! Så nå krysser jeg fingrene for at den timen med venting vil betale seg under de diverse trekningene neste uke!;)

Dessuten slapp vi jo lage mat selv idag også! Kjæreste moren til Petter hadde middagen klar, samt marsipankake til dessert! Kan man ønske mer? Det smakte helt herlig, så nå sitter jeg her veldig god og mett!:)

Dagens Outfit:

Vest fra ChillNorway, pologenser fra Voice of Europe, tights fra Object og smykke fra Ravelli.

Men nu er det nattan her! Imorgen skal vi en tur til Sarpsborg, så da må jeg jo være uthvilt! Kanskje jeg til og med får lurt med Petter inn i noen butikker;) hihih..God natt allesammen!
Vi blogges imorgen! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar