nelly3

mandag 25. januar 2010

Ja, vi elsker shopping!



Hei og hopp alle sammen!!:)

Nå er vi endelig tilbake i Drøbak igjen! Etter en lang togtur og middag på Peppes Pizza, har vi endelig fått pakket ut og ordnet alt vi hadde med oss! Har virkelig vært effektive idag altså! Har vært på Nordby sammen med Ida og handlet tidligere idag! Endte opp med et par superkule sko + støvletter og et skjørt! Ida var ikke noe bedre enn meg og hadde vel enda mer enn meg med seg tilbake;D Men jeg skulle kun nedom Lykke en liten tur etter vi hadde kjørt hjem Ida, og endte selvfølgelig opp med en skinn- bolero fra Gestuz! Men den har jeg gått å sett på lenge da, så var rimelig fornøyd da jeg fant den på salg!:) Så nå er jeg tilbake til 0 kr på konto!=/ Godt lønningen kommer inn om et par dager;D

Dagens Outfit:




Shorts fra Cubus, pologenser fra Gina T, pelsvest fra Object, coctailring fra Bibi, veske fra Bagorama, armbånd fra Perler og Stas, samt H&M.

Nå er det straks nattan her! Gjenstår bare å hoppe i dusjen og henge opp noe tøy, før jeg er trygt plassert under dyna! Håper dere har hatt en flott dag alle sammen og ønsker dere en riktig god natt:) Love E!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar