nelly3

mandag 11. januar 2010

Dagens Outfit!

Her kommer dagens outfit! Blir mye innlegg fra meg på en gang her nå, men det er jo så utrolig morsomt å være tilbake igjen! ;) Så dere får nok tåle å høre litt ekstra fra meg de neste dagene!

Legger ut et bilde av min nye Ed Hardy caps også! Syntes den var så kul da jeg kjøpte den (enda jeg aldri bruker caps) og synes jo fortsatt den er stilig, men kanskje ikke akkurat på meg? Jeg er lism ikke helt typen til å bruke caps, så er redd denne ender opp i bunn av skapet ubrukt! =/ Men det er kanskje kjekt å ha dersom jeg skulle komme utfor en skikkelig " bad hair day" eller på stranda til sommern for å få skygge fra sola;D Det aller beste er kanskje bare å donere den videre til min kjære (som heller ikke kler den nevneverdig bra) eller en eller annen lucky bastard;)




Dagens Outfit: Tunika fra Gina T, tights fra Object, støvler fra Hunter, smykke fra Ravelli og øredobber fra Accessories.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar