nelly3

mandag 11. januar 2010

Hjemme igjen!



Heei!

Nå er jeg tilbake igjen fra en herlig uke i Egypt med sol og kos! Men det er jo selvfølgelig veldig deilig å komme hjem igjen også! Skal legge ut noen bilder fra turen senere, så kan dere få se litt hvordan vi har hatt det:)

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen og vært å handlet. Leiligheten ser ut som den har blitt bombet, så rotete er det her nå! Bager,klær, julepynt osv. står overalt, men nå skal jeg ta en skikkelig rydderunde her;) Så skal jeg se å få litt orden her!
Her kommer lørdagens outfit, da jeg jobbet. Har dessverre ikke rekt å få lagt det ut før nå, men nå er jeg hvertfall tilbake på bloggern for fullt;)

Lørdagens Outfit: T-skjorte fra Anne Kindem, genser fra Customized, tights fra Gestuz, armbånd fra Perler og Stas, øredobber fra Uno de 50, sko lånt fra Lykke.

Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar