nelly3

mandag 18. januar 2010

Hei og hopp!

Idag har jeg sovet helt til klokken 12! Tror jeg har tatt igjen for lite søvn i helgen i likhet med Ida, så nå er jeg uthvilt igjen!:)
Har spist frokost og sett på tv nå, en skikkelig slækk morgen med andre ord! Nå skal jeg straks gjøre litt skolearbeid, før jeg går meg en liten tur i snøværet! Ja, for det snør faktisk skikkelig ute nå! Store, hvite flak som faller ned utenfor vinduet, kjempe koselig:)

Merker at motivasjonen ikke er helt på topp om dagen=/ Etter å ha meldt meg av et fag nå i januarblokk, begynner jeg ikke på skolen før den 26 Januar. Hadde planer om å forberede meg litt til det, men har fortsatt ikke kommet igang! Frister egentlig ikke i det hele tatt, men skal prøve å ta meg sammen idag!

Ha en fin dag alle sammen,så blogges vi senere!! E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar