nelly3

onsdag 27. januar 2010

Verste tv-kvelden!


Hei og hopp alle sammen!
Nå er jeg tilbake fra skolen, og skal straks kaste med over fysikkbibelen min! Kan knapt vente;D

Men aller først vil jeg ta en liten oppsummering av gårsdagens tv-kveld! For Gud hvor mye jeg hadde gledet meg til denne kvelden! Hånballgutta skulle spille kamp mot Danmark og i tillegg var det sesongavslutning på Grey's Anatomy! Men huff, hvor skuffet man kan bli...
Håndballkampen var jo en triller av en kamp, hvor Norge endelig var på god vei til å virkelig vise hva de duger til! Tross noen småting som fortsatt ikke fungerte helt, kan vi vel alle være enige om at de nå spilte mye bedre enn tidligere i mesterskapet! Jeg var overbevist om at de faktisk skulle klare dette, når de klarte å holde Danmark under seg i 2. omgang også! Men neida, bekymringen steg da jeg så Danmark hente inn samtlig ledelse, og brått var det uavgjort og klokken viste 59 minutter! Og så følger en straffebom av Norge og en straffeskoring av Danmark! Thatha! Da var det hele over, tiden var ute og Danmark vant! Snakk om å bli snytt for seier, samt en hyggelig tvkveld! Det som kunne blitt en super tv kveld endte istede i sinne og irritasjon over hvordan dette er mulig!! Ja, for det er jo ikke akkurat første gangen Norge mister en seier i løpet av de siste minuttene!! Selv ikke det å se Kjelling live, enda hvor barsk han er, hjalp det minste nå;)




Heldigvis hadde jeg Grey`s å se frem til! Episoden i seg selv var veldig bra, men avslutningen måtte selvfølgelig være helt ille! To stykk som dør, eller hva skjer egentlig? Frister utrolig mye å laste ned neste episode nå, men skal holde meg for god til det! Men allikevel, kunne de ikke gjort avslutningen litt mildere, med tanke på at vi ikke får se fortsettelsen før til høsten!!
Etter årets definitivt verste tv-kveld, har jeg lært at man ikke bør glede seg for mye til noe man har sett frem til, heller vente det verste fra starten av! Så slipper man å bli så skuffet og lei som meg;)

Ha en knasende fin onsdag videre! Så kommer jeg straks innom igjen!! Kram på dej!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar