nelly3

onsdag 20. januar 2010

Filmkveld hos Ida!


Hei og hopp!

Beklager for dårlig blogging, men idag har det virkelig gått i ett!! Har akkuratt kommer fra Ida en tur nå:) Jeg og Petter har vært hos Ida og sett på "Upperdog" nå, så vi har hatt en k
oselig filmkveld! Men jeg må dessverre si at jeg ble skuffet!! Hadde høye forventninger til filmen, siden den har fått så utrolig bra kritikk, så gledet meg virkelig til å se den!
Men vi ble dessverre sittende like skuffet alle 3 og skjønte virkelig ikke poenget med filmen!! Menmen.. Nå har jeg iallefall fått sett den da, både på godt og vondt! =/

Idag har jeg endelig fått kjøpt meg ny mobil, endte opp med den nye Iphone;) Superfornøyd! Har vært dødsmisunnelig på alle som har hatt Iphone, men nå har jeg endelig fått det selv også! Siden den forje mobilen ble ødelagt, har jeg levd med en gammel klump av en Sony Ericsson i et halvt år nå, så utrolig deilig med en telefon som endelig har alt jeg trenger!

Så nå skal jeg bare leve i min lille boble av lykkerus resten av dagen;D
Ha en fin kveld videre folkens! Så blogges vi etter jobb imorgen! Klem Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar