nelly3

tirsdag 26. januar 2010

En kikk på dagens outfit!



Heisann!

Nå er jeg tilbake fra min første dag på skolen etter ferien, og det gikk bedre enn forventet! Var ferdig relativt tidlig og forelesningen var veldig grei;) Har fått kjøpt meg fysikkbøker idag, så der forsvant siste rest av pengene mine! Den ene boken veier 3,6 kilo og i tillegg har vi en bok til!! Disse to herlighetene kostet litt over 1000 kr tilsammen, så må jeg virkelig leve på sparebluss fremover! I tillegg har jeg jo nå innsett at å bruke veske til skolen ikke lenger er noe alternativ, med mindre jeg går inn for å få skjev rygg og ødelagte skuldre!;D Så nå kommer den nye og forbedrede utgaven av Elise til UMB, nå også med sekk!;) hihi..

Nå skal jeg straks sette meg ned med den gigantiske boken og fordype meg inn i fysikens mysterium! Fant ut at vi brått skal være ferdig med kapittel 3 innen uken, så da er det vel like greit å begynne!!

Dagens Outfit:





Tights fra Gestuz, tunika fra Gina T, skjerf fra H&M, støvletter fra Vagabond, øredobber fra Uno de 50, armbånd fra Perler og Stas og ring fra Bibi.

Ha en strålende tirsdagsettermiddag videre, så blogges vi senere:) Kramis paa er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar