nelly3

tirsdag 5. januar 2010

Inspiration






Jeg vil si at min personlige stil er en god blanding av disse stilfulle jentene.
På toppen har vi svergies mest kjente moteblogger og stylist. Røff stil og mye bruk av skinn gjør at hun representerer en tøff, chik look.
Jeg tror vel at alle lar seg inspirere av Olsen-twins, men jeg har nok lagt min elsk på Ahsley. Digger hennes casuale look, mens hun også kan være super classy!
Hvem forguder vel ikke Olivia Palmero? Er det mulig å være så kvalmt pen? Hun hviler iallefall ikke på laubærene! For en stil hun har! Det kan bli litt for upper-east side for meg til tider, men hun har en helt fantastisk stil.
Dette er iallefall de jeg lar meg inspirere mest av. Husk at det er lov å herme og kopiere hvis du har en dårlig dag, men det blir aller best hvis tørr å kjøre din helt egne, personlige stil:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar