nelly3

søndag 17. januar 2010

Tilbake i Drøbak!

Heei:)

Nå er vi endelig tilbake i Drøbak! Helgen er over på et blunk, utrolig hvor fort tiden går! Jeg har jobbet både fredag og lørsdag, og hjulpet Ida litt med innflyttingen. Hun har fått det superfint allerede:) Ellers har jeg idag vært en tur på besøk hos Madelein og hennes lille skjønne datter Milla! Verdens nydeligste lille jente på 4 mnd:) Man blir jo helt barnesyk når man ser de! Men man får nok vente litt gitt, enda mamma trorlig hadde blitt superfornøyd dersom det skulle vært barnebarn påå gang;D

Nå skal vi slappe av og kose oss litt med Sudoku her inne;) Var hos pappa en tur istad, og da ble jeg og Petter sittende med hvert vårt sudoku brett! Man blir jo helt hekta på sånt, også er det jo så dødsirriterende når man ikke får det til!! Så nå skal jeg snart sette med ned i min lille sudokuverden og bli der en stund;)

Håper dere alle har hatt en strålende helg, og er klar for en ny uke med mange nyE muligheter! :) Nyt de siste timene av helgen, så blogges vi senere!! :) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar