nelly3

tirsdag 12. januar 2010

Cafe-besøk + Dagens Outfit

Heisann!

Nå har vi akkurat kommet fra cafe-besøk på "lille teskje" i Drøbak og har samtidig vært å handlet litt:) " Lille teskje" er en kjempe koselig og liten intim cafe man absolutt burde ta en tur innom dersom man er i Drøbak. De tilbyr mange småretter, samt en rekke herlige kaker! Idag smakte det kjempe godt med hjemmelaget kakao med krem og gulrotkake! Jeg praktisk talt elsker gulrotkake og spiser det som regel hver gang jeg er på cafe! Synes særlig kremen på toppen er god jeg da;)
Nå er det klart for litt mer vasking her, før det er dags for middag! Tror det blir ganske sen middag her, siden vi begge er ganske mette i magen, etter å ha spist hvert vårt gigantiske stykke med kake;D


Dagens Outfit:

Idag har jeg på meg mitt nye skjerf fra Object! Det innholder 50% ull, så det varmer godt nå ute i vinterkulden.
Ellers har jeg jakke fra H&M, støvletter fra Vagabond, tights fra Gestuz, strikket genser fra Ichi, belte fra Lindex, armbånd fra Perler og Stas, ring og øredobber fra Accessories og klokke fra D&G.

Love E <3







1 kommentar: