nelly3

mandag 30. november 2009

Det snør, det snør...


Heisann!

Nå er jeg tilbake fra skolen og har alt rekkt å spise middag, samt sett en episode av The Hills ;)
Siden jeg er i skikkelig julmodus om dagen, så ble det selvfølgelig risgrøt til middag idag! Mmmm.. det smakte kjempe godt! Er ikke ofte jeg spiser det, så da smaker det ekstra godt når man først får det=)

Som jeg sa imorges, så var det snø utenfor.. Og gjett hva? Nå har det begynt å snø igjen! Masse store snøflak som daler ned utenfor! Ser ut som et skikkelig vinterland utenfor nå:) Så nå er jeg i supergodt humør, og går å nynner til julesangene som selvfølgelig har kommet på! Tror jeg aldri tidligere har vært så tidlig ute med å pynte til jul, samt høre på julemusikk.. Det pleier egentlig være noe jeg gjøre rett før julaften, men i år følte jeg for å begynne ekstra tidlig! Ikke vet jeg hvorfor, men det er uansett veldig koselig! Synes alltid julen går så altfor fort uansett, så da kan man jo like godt begynne å kose seg litt tidlig;)
Siden mamma og pappa fortsatt ser på meg som deres lille jente, har jeg fått en julekalender av dem hver;D Så imorgen skal jeg åpne første luke i Haribo - og Dumle kalenderen min!;D Synes det er litt skummelt jeg da, siden nå er det jammen ikke lenge igjen til eksamen!! Huff, må snart sette inn lese-støtet her, før det blir for seint!

Men nå skal jeg ordne litt videre her, før det muligens blir litt lesing!! Ha en fin kveld alle sammen, det er masse bra på tvèn ikveld, så ingen grunn til å ikke slå den på! ;)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar