nelly3

torsdag 4. februar 2010

Chanel- tattoo




Nå kan du tatovere deg med Chanel sine smykker, uten å bekymre deg for at du trenger å ha de der resten av livet! 1 Mars kan man nemlig endelig få kjøpt de fake Chanel tatoveringene som ble sett på catwalken under vår- og sommerkolleksjonen 2010.
De er bare rå lekre!!! Skulle gjerne hatt en sånn med en eneste gang!! Tipper det kommer til å være laange køer utenfor Chanel butikker verden over, når de kommer for salg! Satset på at jeg er en av dem i kø, med mindre de  kan kjøpes online da! Uansett, jeg har virkelig lyst til å smykke meg med disse i sommer!
Prisen ligger på 49 pund for en pakke med 55 stk, så det er jo slettes ikke verst!! Sommer- og vårens lille "Må ha" for min del hvertfall :) Kram Elise
















Bloggurat

2 kommentarer:

  1. Syntes ikke de "tatoveringene" var noe jeg:P men så er jo jeg ikke akkuratt fan av tattoveringer i utgangspunktet. men, er bare fordi det er chanel og ble brukt på en motevisning lissom?! :P

    SvarSlett
  2. Nei, alle har hver sin smak vettu! Og det er helt lov å ikke like det:) Er i utgangspunktet ikke særlig fan av tatoveringer selv heller, men disse synes jeg var søte! Og for å svare på spm ditt! Nei, det er ikke bare pga. det er Chanel, men jeg har faktisk ikke noe liknende fake-tattoos av smykker før! Så syntes disse var både fine og annerledes:)

    SvarSlett