nelly3

mandag 22. februar 2010

OUTLET ONE

Hei og hå!

Idag har vi vært en tur på Outlet`en i Vestby! Tenkte det var på tide å innvie den et besøk, siden den kun ligger et kvarter unna! Vi var egentlig på utkikk etter skiklær, ettersom det bærer av gårde til fjellet om to uker;) De hadde ganske godt utvalg når det gjaldt skiklær, eneste var at det  kunne være litt utplukket i størrelser. Fant meg en langrennsjakke hvertfall og noen ullesokker, men ellers ble det lite! Fant ingen jakker som jeg virkelig likte godt, så da gidder man jo ikke bruke totusen på noe som er helt greit.. Så jeg venter heller og ser hva jeg finner i andre butikker.
Ellers ble en Kari Traa fleecegenser, som jeg tittet på i fjor. Syntes den er så søt, så bryr meg absolutt ikke noe at den er fra ifjor! Kjøpte en Björkvin tunika, som jeg syntes var kul!  Sikkert fjorårets, eller eldre, but I don`t care!;)
Ellers kjøpte jeg bare kjedelige ting som sokker, ullsåler, tights, håndkler og såper(luktet herlig!) ;D

Petter kjøpte seg bla.en kul Bula- lue som  jeg likte godt, så har sneket til meg den, mens han er ute å måker snø nå! Satser på at han ikke legger merke til at den er borte! Hysjj....dette blir mellom oss!!;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar