nelly3

torsdag 4. februar 2010

Rævnesjåvv!!



Heisann!!:)

Som dere ser var vi på revy igår, med " over ævne"- gutta på UMB! Og ja, det var sinnsykt bra show! Vi hadde egentlig ikke planer om å dra dit, men vi hadde på forhånd sett mange oppslag om at dette var årets begivenhet, så vi tok turen allikevel! Sammen med en gjeng venner, kom vi som vanlig litt seint og fikk ikke akkurat verdens beste plasser, om sant skal sies!;) Men det gjorde ingen ting!  Revyen var kjempe morsom, med et bredt spekter av ulike innslag! Jeg må innrømme at humoren var noe grov til tider, men hva kan man vel forvente når det er en gjeng gutter som har funnet på det hele!;P Uansett, synes jeg de klarte dette veldig bra og de fikk hvertfall meg til å le! Dette skal jeg absolutt få med meg neste år også!:) Legger ut en trailer, som er satt sammen av klipp fra filmen de hadde lagd! Filmen var veldig bra til å være lagd av amatører!;D




Gårsdagens Outfit:










Tights og skinnbolero fra Gestuz, tunika fra Gina T, smykke fra Lindex, amrbånd fra Perler og Stas og sko fra Din Sko.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar